Återblick på 2014

Kärlek - 50 åringar - 20 års gift kärlek - glädje & sorg  ...
 
Så kan man nog summera 2014
 
Både Riksgalopphästen och Robin skadade ...
 
Julklappen jag gav åt man, dotter och hennes pojkvän blev inte de fina stunder med häst som jag hoppats. Riksgalopphästen blev skadad redan tidigt på våren och föll sen ifrån i vila hela året. Trist men så är inte ovanligt.
 
Tung vår och försommar ... Robin blev aldrig bra hur jag än tränade och skötte om henne :-(
Hon galopperade till Nangijala strax före midsommar där hon förhoppningsvis har sällskap av de andra jag saknar så innerligt <3
I mitt minne finns hon som en tapper krigare. Alltid lika mild och go när man skötte och krävde något av henne från marken. Blev ibland skogstokig när man red men det var ju inte konstigt nu när man vet vad som felade.
Jag är så glad att jag lyssnade till mitt hjärta och min magkänsla. Jag envisades med att det inte stod rätt till även när andra kunde tycka att hon var olydig ... det var hon ju inte <3
 
 Vårstudier Handikapprätt .. jag lyckades knipa ett VG på kursen och var jättenöjd med de nya kunskaper jag fått.
 
Kärleken fortsätter och minnet från 20 år som gifta kommer vi att skratta åt länge <3
 
Kidnappningen av oss som blev en av de roligaste ögonblicken under 2014. Dottern och några andra fixade en fantastisk fest för både mej och mannen för att vi lyckats med bragden att bli 50 år <3
Det kommer vi aldrig att glömma <3 Tack alla som kom och gjorde vår fest till något som bomull kring hjärtat <3
 
 
God fortsättning 2015 allihop <3
En STOR GodnattKram från Hatte