Ajajaj :-(

Igår var jag hos tandläkaren :-(
Jag har hört förut att vid den åldern jag har kan det hända att plomberna man så fint har där inne i munnen börjar ge med sig och behöver bytas. Så var det med en i min mun :-(
Det är inte mycket jag är rädd för men att laga tänder är inte min favvosyssla.
Trots bedövning spänner jag mej så mycket att jag får träningsvärk :-D
 
När jag skulle blogga igår kväll gick det bara inte att nämna att jag varit där ... det behövde sjunka undan lite först ...
Tandläkaren sa "är det okej?"
"Mmm "
"Gör det ont?"
"Nej det är bara jag som tror det ;-)"
 :-D
 
"Det är konstigt men borrljudet och att laga tänder ska göra ont, det är djupt rotat i själen" fortsätter hon
 
Tyvärr :-( Så är det
 
Nu är det gjort och min träningsvärk i käke, rygg, mage, axlar, armar och lår börjar gå tillbaka ...
 
 
 
... och jag kan le vackert <3
 
Godnatt <3