"Om du har ett äpple vill du dela det med mig ..."

 
 
 
Denna vackra melodi lärde jag mig av fantastiska "fröknar" som ett av våra barn hade i lågstadiet. Sången har följt med i mitt huvud under alla år och jag tänker ofta på texten.
 
"dela med sig eller snåla .."
 
Erfarenheter, snälla tankar och humana tips är för mig självklart att dela.
Igår när jag skrev om mina erfarenheter och glädje över besöket hon läkaren med sonen tänkte jag "kanske de tycker det är så att jag delar med mig av allt"
Så är det givetvis inte men jag tycker det är viktigt att vi delar både glädje och sorg för att försöka får alla att se varandra som människor med lika värde. 
 
Det kostar inte mig minsta kraftansträngning att dela med mig och jag tycker att ni alla borde följa mitt exempel.
 
Dela med er utan att snåla så får ni en fin livsmelodi. Lyssna också på varandras melodier och hjälp till om det behövs.
 
Detta skulle kanske hjälpa många människor att må bättre och skulle kanske sänka den allt högre självmordsstatistiken bland unga människor ..
 
Jag njuter fortfarande av gårdagens fantastiska framgång <3 Det kommer jag göra länge ...
 
I dag har jag tänkt framåt och därför besökt duktiga assistenter som vi kanske ska slå följe med och utveckla en framtid tillsammans med.
 
Godnatt alla ... även till er som snålar ;-) Så länge det finns liv finns det hopp ...