Två gånger samma vecka :-)

Idag bar det av till stallet igen och en ridtur på Mackan <3
Idag tänkte hon nog "Attans .. idag igen .. hagen och kompissnack är mycket stillsammare" Det gick till en början väääldigt låååångsaaamt ;-)
... fast det ger starka muskler i mina ben och svett som lackar ;-)
 
 

Mitt där inne i skogen promenerade två lite äldre tjejer med sina hundar ... vid lite närmre koll tyckte jag mej känna igen den ena :-) Där gick Marianne <3 en go arbetskollega från 1987!!!! Wow vad kul det var att se henne där och få en liten pratstund :-) Jag tror hon också tyckte det var kul ... hon sa "jag har tänkt på dej ibland och undrat var du tog vägen ?" Ahh gulliga Marianne <3
 
Snabbt hem efter stallgörat och duscha för på eftermiddagen skulle jag till skogs med en kompis ;-)
Vi "hängde" långt inpå kvällen och hann med både skog och shopping <3
 
 
Tur gulliga mannen kom hem och serverade kvällsmat ...
 
Nu sitter jag här och tänker på alla göromål för helgen .. det ska förhoppningsvis bli lite hjälparbete, kalas och joggtur. Det är härligt att leva <3
 
Kramizar <3
 
#1 - - Anonym:

Vi hade en härlig dag, du är en sån fin vän!

Svar: <3 ... och såriga öron fick vi ;-)
Hatte