En "Gladdag" i regn ;-)

Idag har jag trots lite missöden haft en finfin dag.
 
Ridning blev det dock inte tid och ork till då regnet drog in just när Hovis var klar + att tiden sa att jag borde vara hemma och duschad.
För första gången i mitt snart 50 åriga liv har jag missat tiden till frissan :-D .. Tur hon hade en ny tid imorgon och att hon hade tålamod med mej så jag slapp betala dubbelt. Är det åldern ... ???
 
Sen skulle jag med två kompisar på lunch ... då var det en av kompisarnas (o)tur att ha dubbelbokat sej. Vi andra två fick oss en riktigt lyxig och god lunch på ganska nyöppnade Inkognito i stan <3
Mumsigt värre och härligt häng ..
Det är kul med tjejsnack hela livet ;-)
 
  
 
När jag kom hem och tog över en övertrött son som varit uppe sedan 4 trillade tröttheten även över mej. Vi tillbringad eftermiddagen med att kolla på film i ryggläge ;-)
 
Jag fick också rett ut mitt grubbleri igår ... Ärlighet vara fortfarande längst :-D
Tack till er som supportade på FB igår .. vi hade rätt <3
 
GodnattKram