Det värmer fortfarande gott <3

Det är inte utan att jag känner mej ganska trött efter en så händelserik lördag.
Ofta har jag varit med och gjort överraskningar åt goda vänner och tyckt det var jättekul :-) I lördags fick vi känna på hur det var ... Självklart är vi sååå tacksamma och glad över att våra vänner gjorde en så överväldigande kväll för oss <3
Jag måste också erkänna att det var ovant och märkligt att tappa fotfästet för en kväll och var "utan schema" ;-) hehe
 
Tack än en gång alla goa kompisar som gjorde vår dag :-D
 
Idag har jag arbetat i skolan vilket är kul när jag gör det så där ibland <3 Jag är nog förstås mer och mer säker på att jag ska gästspela ett tag till ... kanske jobba med små barn igen ... Det känns mer och mer viktigt att värna om svårigheter som syns tidigt. Ja i vilket fall ska det först vara jul med allt det innebär .. sen får vi se.
 
Jag påbörjade lite julstök i eftermiddags genom att baka årets första lussekatter .. Sonen började kalla dem "russekatter" idag. Tänk vad mycket klyftigare ... Russin i bullar ... mer logiskt med Russe än Lusse ;-)
 
Fönsterputsning och juligare gardiner + juleljus i fönsterna står på agendan här i veckan. Undras vilken dag jag hittar inspirationen ;-)
 
Må gott <3
Kraaam
 
         
Tack för alla fina ord ... de ger lust och levnadsmod ;-)