Ny dag nya krafter :-S ...

... så sägs det i alla fall.
Jag känner mej platt och tom ..
Varje dag jag jobbat med Robin har jag sett det som att det var just så jag skulle slippa det besked jag fick i tisdags .. Trots det tråkiga beskedet är jag tacksam att vi fann problemet ... inte ska en så fin vän behöva bära någon om ryggen smärtar.
 
Idag hade jag massor av pyssel i stallet. Tre hästboxar skulle mockas, två katter matas, hönsgårdens hönor och tuppar matas och sen allt annat bestyr i stallet.
 
Såklart såg Robin fräschare ut än någonsin .. :-S ... min söta lilla häst ... :-/
 
 
I stallet har svalorna flytta in och det låg äggskal i stallgången. Nyfiken som jag är tog jag mej en liten kik ... Svalor är vackra men ...
 
 
 
 
En höna har fått ett gäng kycklingar och de är sååå söta <3
 
 
 
Ja sen fick det bli lite mataffärsbesök innan vi strax ska hem och träffa några go' vänner <3
 
Kram <3
#1 - - Y:

Kramar!

Svar: Kram tillbax <3
Hatte