Lugn fredag ..

En härlig sol lös på mej i morse när jag uträttade alla bestyr på gården. Ännu en kyckling var kläckt så nu är de 6 stycken och hur gulliga som helst <3
 
det har varit en hel del blåst under dan men i vår lilla gryta till trädgård kan vi nästan alltid finna lä. I eftermiddag kom sonens ena assistent på fika och sonen blev överlycklig :-) Han var glad igen <3
 
Väderkänsliga jag få sååå mycket mer gjort en solig dag .. ;-)
 
Nu är snart tvättberget enbart ett minne, alla djuren på gården mätta och insläppta i värmen,  sonen och jag mätta och snabeldraken motionerad. 
 
Ronja Rövardotter och hennes familj ljuder från Ipáden och sonen borde snart sova.
Stockholm Marathon delen av vår familj är framme i huvudstaden men tänker bara förlusta sej och mingla omkring. Kanske de ser vår snabbspingande vän .. han springer kanske till och med i sina "fivefingers" En del är mer aktiva än jag i löparspåret :-) ... Jag kommer igen ... <3
 
Godnatt allihop
Hatte