Gröna ängars land ...

Det blev ledsamt besked igår på Hästkliniken. Länge har ni kunnat läsa om finaste Robin och min undran över vad som står på. Igår gjorde vi en stor undersökning som tyvärr visade det jag haft en aning om men som jag i det längsta hoppats var fel.
Det brukar sägas att man ska gå på sin magkänsla men när den är för plågsam väljer vi ofta att förtränga den ..
Robin har inte alls varit olydig eller ovillig. Hon har som jag trott .. ont i ryggen pga. kissin´spines ..
Tyvärr har hon trots all träning och omsorg jag gett henne fortfarande ont :-(
 
Det känns väldigt ledsamt men Robin kommer som ännu en fin häst galoppera smärtfri i "De gröna ängars land"
 
Själv behöver jag bearbeta ännu en förlust av en fin nära vän för att sedan gå vidare och minnas alla fina stunder <3
 
            
                 
 
                      
 
 

                 
 
Kramar till er allihop <3
#1 - - anette:

Ohhh Hariett, har undrat så mycket hur det gått, nu gråter jag och lider med dig, mina tårar trillar, klumpen i halsen är stor och gör ont så tårarna får flöda! Kan inte tillräckligt uttrycka hur ledsen jag är för din och för hela familjen skull. Inte för att det gör någon skillnad i din sorg, men jag kommer till Malmö den 18 juni och stannar 2 månader, så vi har tid att träffas <3 <3 Stor kram min vän!

Svar: <3 tack och självklart ska vi träffas när du är i Sverige <3
Hatte

#2 - - Anonym:

Å vad tråkigt att mista en kär vän!❤

Svar: <3
Hatte

#3 - - Y:

Styrkekram från mig!

Svar: <3
Hatte