Kampen fortsätter ... Grrr

Kyla och snö skulle kommit tidigare .. basselusker frodas i ljummet väder.
 
 
Sonen är fortfarande sjuk och vi andra kämpar på alla möjliga vis för att "stoppa Olle i grind"..
Hoppas Hoppas ... Jag har varken tid eller lust <3
 
Ut med mej i kylan fick det bli i förmiddags och jag behöver nog inte berätta vem jag besökte ;-)
ROBIN såklart <3
Det är skönt med fysisk aktivitet i småkyla ..
 
 
      

När jag kom in i hönshuset utkämpades även där en kamp :-(
En tupp tuppar sej mot en annan så den hamnade i karantän ;-)
 
Så blev det förflyttning från landet mot stan i bil och jag kan säga .. mitt på ljusa dan är det inga som helst problem att köra i snön. Jag får ju anpassa farten och hålla avstånd .. sen <3 Tuta och köra :-D
Jag är en som gillar snökörning .. på dan <3
 
 
Väl i stan blev det stugvärme och studier som fick ta vid .. att läsa juridik kräver frisk hjärna så nu lägger jag ner för idag <3
 
Kram allihop