Supertisdag <3

 
 
 
  
 
Idag började jag med superstund i superväder tillsammans med en våryr Robin. Rodeo skulle jag vilja kalla det ;-) Då är det kanske vår trots att vi fortfarande har februari månad .. Efter ett hårt arbete förtjänas beröm .. att få tugga grönska är bra tycker Robin ;-)
 
Det är mycket att fixa och trixa med inför stundande skidresa men ändå hade jag tackat jag till en träff med tjejer för att prata funktionshinder i allmänhet och politikers agerande i synnerhet ;-) Det var verkligen lärorikt och utifrån detta möte lärde jag mej nytt. Bl.a att kommuninvånare med funktionsnedsättningar har rätt att välja sitt boende i mycket större utsträckning är det sen beviljas .. Jag kan inte förklara det bättre än att ge er länken till regeringens "frivilliga lag" för kommuner. Få har nappat på att följa den och vi undrade varför .. Detektivarbetet har börjat ..
 
 
 
 
Nu ska jag vila min kropp och förhoppningsvis också min knopp ;-)
Godnatt <3