Stolt kvinna i sina bäst år ;-)

Hihihihi ..
 
Idag var jag på gymmet och fick ett anpassat program just för mej. Precis så som alla får när de är nya.
Jag visste på ett ungefär vad som kom att vänta mej och tänkte "springa där på ett löpband med en yngling som kritiskt granskar .. " Nopp ;-)
Med ryggan packad med innegympadojjorna och lite annat joggade jag ifrån kojan en halv timme före jag skulle vara där. 3 km i lugn lunk tänkte jag .. det är en bra uppvärmning.
 
Lite flåsig kom jag fram en bra stund tidigt men stolt :-) Jag var uppvärmd och nu börjar jag om .. (det är attan att jag tröttnar och tar mina månadspauser ;-))
 
 
Efteråt promenerade jag stolt hem och lunchade .. Before träff med Hovis och Robins skobyte :-)
 
Det var en av hennes envisaste dagar jag upplevt .. tur Hovis har en ängels tålamod <3
Slutet gott allting gott ..
 
 
Bara lite litteraturläsning ryms i knoppen innan det är dags för vila.
 
 
Ta hand om er <3
Kram