Så oerhört nöjd ...

.. nöjd med att jag till sist bestämde mej för att ta hand om familjen i första hand. Att stötta andra oxå men efter familjen.
Att leva i en familj där någon familjemedlem behöver extra stöd tar kraft från oss alla .. kraft man inte har om alla i familjen måste finnas på ett "utanför hemmet jobb" oxå.
Så hade vi det i flera år men nu är jag mest en freelancer då jag inte jobbar med sonen och hans fantastiska assistenter.
 
 
En freelancer som gärna bjuder på erfarenheter och kunskaper så mycket jag bara orkar men ... skillnaden från förr .. nu gör jag det bara när jag kan finnas utanför familjen <3
 
I morse var det en morgon då jag var mer tacksam för detta än de flesta mornar.
Idag behövde jag hjälpa och stötta för att dagen skulle bli bra ..
 
Sen kunde jag bege mej till annat jobb ..
 
Det känns gott i hjärteroten att möjligheterna är andra nu.
 
Godnattkram <3