:-) ... jag klarade det ... I´m back <3

De åren jag kämpat med diffusa symtom på smärta hos Robin .. och före det Forcys onda ben ... har gjort att jag tappat lite självförtroende i ridningen.
När jag så kom ut till Martinas "lille snutte" och inte fick ihop det direkt tänkte jag på allvar ... "lägg ner ... bryt ihop" ... men jag valde "kom igen" ;-)
 
Det var jag glad för idag då jag på femte försöket verkligen kände ... "det här kan du :-)"
 
Det var en härlig känsla ...
 
 
 
...
 
I kväll känner jag att "va f_n ... allt är möjligt"
 
Nu ska jag hålla detta vid liv OCH erövra andra "spöken" jag lagt mej till med ..
 
Annars har jag jobbat med sonen i skolan idag och nu i kväll tydliggjort lite material som jag tror han kommer gilla .. Han vill ju alltid att det är "Månsordning" .. och det är ett evigt detektivarbete att utröna vilken ordning det är ;-)
 
Nu blir det sköna drömmar och nya utmaningar <3
 
Godnatt <3