Efter lördag kommer fantastisk söndag <3

Lite väl mycket på agendan kanske med tanke på det fantastiska väder som denna söndag bjöd på.
 
Vi började med simhopp i stadens simhall. Eftersom det var vår familjehelg blev det föräldrassistenter idag.
Sonen verkade nöjd med det och hoppade så bra att han fick beröm av tränare <3
 
 
Robin behövde gull och ren box så det var endaste utevistelsen för mej idag.
 
 
 
Sen var det kalasdags igen .. Tack snälla <3 ... maten, sällskapet och det rungade skratten som fortfarande vibrerar i öronen gjorde söndagen fantastisk <3
 
Det är bara en sak som bekymrar mej .. ;-/  
.. hur kan det vara att jag .. lilla jag .. fick höra att jag pratar mycket ;) ??? Det kan väl inte stämma ... lilla tysta jag som sitter helt still i ett hörn och snällt väntar på att någon ... bara någon ska se mej ;-)
Hihihi <3
 
Allvarligt talat .. nästa gång ... i morgon .. ska jag försöka vara tyst (i flera minuter ;-) ..)
Undrar vad ni alla människor säger och tänker då?
"É hon sjuk ellor ;-)???"
 
Nu ska jag somna och sova gott med ett leende på läpparna till solen går upp i morgon måndag <3
Kraaam
#1 - - rosen:

DU pratar mycket, det kan väl inte stämma???????
kram

Svar: ;) .. Inte JAG väl ;) hihihi
Hatte

#2 - - Inger:

Tyst som en mus :-).... men du vet vi gillar dig jätte mkt precis som du är <3 kraaaam

Svar: ;)
Hatte