Lilla kråkan ... ;)

Det är nästan som i visan ... "mormors lilla kråka .... än slant hon dit ... "
Idag har jag befunnit mej än här och än där .. de "måsten" jag skulle behövt göra har jag såklart skjutit på framtiden .. Bah :(
 
 
 
Fönsterna MÅSTE verkligen putsas! Jag gör det i morgon ;)
 
Idag var det en riktigt fin dag. Vindstilla i det närmsta och solen sken. Trots det var det några minus då jag vid nio begav mej mot stallet.
Lite senare än vanligtvis eftersom jag först hade ett telefonmöte inbokat.
 
Väl där ute bland djur och andra krafter blev det till att klä på hästdamerna om möjligt mer idag än igår.
Robin fick stanna inne med mej och gungade otåligt i gången medan jag mockade. Vi skulle ut i skogen var min plan. Det var ganska hårt underlag idag men en såå fint gnistrande dag kan vi bara inte tillbringa i ridhus. Vi begav oss av och båda två njöt i fulla drag. Några farliga spöken såg Robin men med lite påminnelse om att ett spöke aldrig tar ett annat kunde hon snällt promenera vidare.
Att umgås med djur och natur är fantastiskt <3
 
Sen fick Robin lunka ut till väninnorna och jag bege mej till stan och kojan jag bor i. Jag skulle hinna värma mej lite före en "goelunch" med bästa Inger <3
Det fick bli en ganska snabb lunch eftersom jag var på språng till skoljobb på eftermiddagen.
 
Ja sen var det som vanligt tid att knyta säcken - tisdags säcken. De vanliga kvällsbestyren väntade med kvällsmatsservering åt både människor och djur.
 
Nu sitter då lilla Kråkan jag här och ska jobba en stund till innan huvudet säger "STOPP - Gå och lägg dej! ;)"
 
 
Krax Krax ZZzzz ...