Härliga dagar <3 Nu och Förr <3

Hittade en ny videorulle av Lide Najs på Sydsvenskans hemsida :)
 
 
 
 
 
 
Den gör mej varm i hjärtat
Med en trygg och bra uppväxt i min ryggsäck var det lätt att känna igen svunnen tid :)
Extra kul var det också att titta på videon då det visade sej att den är inspelad i området jag och familjen nu bor i.
Ni vet ...

Wow ... Vår ICA
Linbanan sonen leker på
Grässtråken vi joggar genom ...

Lide Najs ... och skön musik <3


Najs har också förmiddagen varit ...
 
              
 
Ha en fortsatt Najs dag ;)
 
#1 - - Angelica:

Och min arbetskamrat till på köpet. Kan du tänka dig så poppis han blev när deras "pantamerareklam"-sång vann 😉 Jag kan den nästan utantill. Ha det bra Kram

#2 - - Hatte:

:) ... din arbetskamrat ??? menar du Olofol ;) ???
Isf min fd arbetskamrat OCH Måns fd vuxenkompis <3 En "Lide Najs" kille ;)
KramKram <3

#3 - - Angelica:

Nä, han heter Jocke eller som artistnamnet Third eye.

#4 - - Hatte:

Aha!!! Hans mamma och jag har arbetat ihop ;) Världen är mindre än man tror :)