Det finns hopp ...

Idag hade alla assistenter ledigt så sonen och jag begav oss på äventyr. Vi begav oss till EM i fälttävlan i Malmö. Väskan var packad med alla nödvändigheter. För oss innebär det bl.a Ipad, hörlurar, hörselkåpor, extrakläder, regnkläder, lunch och vatten.
 
Väl framme möttes vi med fasa ... Kön till biljetterna var lååååång!!!
Jag lovar det skulle ta timmar att komma in.
 
Jag tänkte direkt "prata med de som jobbar här - be att få köpa biljett på annat sätt"
Sagt och gjort - jag hittade en kille och berättade läget. "vänta här," sa han. Strax var han tillbaka och bad oss följa med. Vi fick gå i en VIP-kö
Jag är överväldigad! Det finns hopp för mänskligheten 
 
Om vi hade behövt stå i kön hade besöket aldrig blivit något positivt att minnas. Nu blev det så ... vi hade väldigt mysigt :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Som ni ser skiftade vädret lite under dagen, men vi hade solsken i blick.
 
Även i toakön fick sonen smita före. Snälla människor var det gott om idag
 
Tack! Om ni visste hur ni gjorde vår dag
 
Godnatt - Goa skratt <3
 
 
 
#1 - - Y:

Underbart! Vilken härlig dag, hoppas att den följs av många många fler! Kramar!

PS "Goa" människor finns det gott om!! :)

Svar: Många kramar tillbaka :)Ja det finns många goa människor men utan att verka negativ kan jag meddela att det på inget sätt är självklart att förstå att vi har olika förutsättningar ...
Igår möttes vi bara av förstående människor vilket gjorde vår dag :)
INGEN sa en endaste sur kommentar i kön om att vi kom före!
Bara det <3 Ingen gillar ju att köa precis men för vissa är det omöjligt att köa :)
Hatte