Bekymrad ... :(

Det är inte bekvämt att ”ha på känn” … :(

Väldigt ofta har jag rätt och iofs brukar det bli bra att veta ett tag innan allt brakar …

Robin mår tjyvens på något sätt … :( jag tror ”hovis” får kolla hur det står till med fötterna. Veterinären kommer för vaccination på torsdag och får då kolla allmäntillståndet. Jag har en bad feeling :( ... men det kan vara värmen ...
Hon ska ju på semester snart och då måste allt vara tipptopp ..

Sonen har något på gång och är full av prickar i huden …
I morgon bär det av till både tandläkare och GuroAffe …

 

Själv längtar jag efter dottern … snart kan skolan vara slut tycker jag … ;)

 

Efter kaffet idag blev det 6 km löpning på löpband och svettningar.
Skönt i alla fall att släppa ut lite spänningar …

 

Lite trädgårds skötsel hann det också bli. Pumpaplantorna fick större plats .. gräset blev klippt och uterummet sopat.

 

= en bra eftermiddag trots allt …

   

Wish us luck … :)
Jag är säkert för orolig ... <3

#1 - - Sus:

Jag håller tummarna för att det bara är "väderspänningar" :)

Kul att se dig idag!



Kraaaaaaaaam

#2 - - Micke:

Jag håller absolut tummarna!

sv:

Ja, filmvärlden är en underbar värld! :-)

Tro mig, jag letar bara efter dörren, så fort jag hittat den så lämnar jag skolans värld bakom mig...

;-)