Sommaren är kort ... <3

 

… hoppas det mesta icke regnar bort .. L

 

 

 

Idag har det varit en så´n dag jag ogillar L regn .. regn mera regn .. Blää blää

 

 

Det kan bara inte bli sämre – alltså .. imorgon lyser solen  

 

Denna regniga dag har jag fyllt med brödbak, gymträning med sonen, diverse iordningställande i hemmets vrå och ompyssling av en våt och ledsen Robin.

 

 

Med hopp om bättring inför morgondagen har jag nu intagit Tv-soffan och de fotbollsintresserade ..

Då är du kära blogg en bra vän ;) hihihi

 

Kramar

Hatte

#1 - - Y:

Det lär bli en hel del TV-soffehäng framöver om man skall tro på SMHI... :( I vilket fall så ha en skön sommar!! :)

#2 - - Micke:

Längtar efter mera sol och mindre regn!!! :-P
sv:
Ja, du har alltid kloka ord och tankar, min vän. :-)
Nu har jag tagit beslutet att komma tillbaka och det känns bra. Resten får tiden utvisa. :-)

#3 - - Sus:

Visst är man mer än trött på detta sabla regnandet!!!!
Nu ska jag ner och fixa nytt pass...OM jag tröttnar totalt :)

Kraaaam