... tänk om ;) ...

.. tänk om det var jag som "ensam" fått ge mej iväg till främmande land för studier :)
... fått lära känna massor av nytt folk - skött mej själv och endast mej själv ...

Det är inte för att jag har ett trist liv här - tvärtom - men ...

I love äventyr ;)
... utmaningar :)

... träffa mycket folk :)

Kanske när jag tänker efter ...

http://www.youtube.com/watch?v=eux3dT3tLf4&feature=related

hahaha ;)

I eftermiddags var jag och köpte nya jeans åt mej och sonen :)

Ett par jag provade gjorde det tydligt för mej ... "Nopp - även fast det känns så - du är inte 20 ;)"




... lite vågat blev det i alla fall ;)


Jag köpte de här ...



plus ...




Övrigt i dag ...

Klivit upp tidigt och fixat Robin ;) ... för att hinna tidigt till jobbet ...

Jobbat :)

& lagat storkok till kommande helg :) då sonen och alla hans assisteter sköter rubbet :) eftersom mannen och jag åker på äventyr ;)


I morgon väntar en ny dag så ...
Godnatt ;)