Likt en sombie ...

... har jag skridit fram i dag.

Jag vet inte ... möjligen är det mitt sätt att få en släng av influensan ...
Efter lite echinaseadroppar mådde jag något bättre och begav mej ut på dagens äventyr :)

 

Just för tillfället var det uppehåll mellan skurarna :)



En vän till mej har liksom jag hoppat av sin ena karriär för att göra en annan ;) och med henne hade jag en date i dag. Så efter Robinturen bar det av hem till henne för en snackestund som blev längre än jag trott. Så är det när två snackesaliga träffas ;)
Det var en härlig förmiddag med många skrattt :)

GuronAffe skulle oxå hinnas med i dag för att pierca om mina öron. Efter den trevliga pratstunden begav jag mej av och sitter nu med ömma öron :)




Kvällen blev ett långt men behövligt arbetsmöte så här före mannens och min planerade resa :)

På fredag gäller det ...

  ... hoppas London ;)




Godnatt och sussa sött :) <3

#1 - - Micke:

Hoppas dina baciller är snälla och låter dig vara. Mina är ju på mig igen... :-(

sv:

London Calling känner jag MYCKET VÄL till! :-)

Jaså, du blev inte charmad av den...? :-O