Det gäller att kriga eller lura ;)

Berättade om mitt "Sombitillstånd" i går och rädslan över att det var en elak bacill :(

Det var det nog men som ni vet är jag lite av en häxa och kokar ihop egen gojja för välbefinnande :)



Krigar helt handgripligt gör jag aldrig ... men med lite list ... ;) hehe

I dag blev denna "sjukkänsla" ännu mer påtaglig så då fick det bli mer Echinaseadroppar och Nonijuice :)

Nonijuicen har det slarvats med ett tag och det betalar sej ... Jag ska genast sköta mej bättre bara jag kan hålla mej frisk över helgen :) London och influensa ... Nej tack!!!

Efter jobb bar det av till Actic och provtimme för sonen. Kul! Han verkade tycka det var väldigt spännande ... Han prövade löpband, Mr Cross & cykel :) Efter det pekade han på lite maskiner han tänkte prova .. Vi tog det lite lugnt så här första gången - Det lär bli fler :)

   

Sen blev det flygtur genom skogen på flygmaskinen Robin :)
Tur jag inte lider av flygskräck för hon verkar ha fått världens vårkänslor :)



Nu ska jag bara knyta säcken och ropa på John Blund ...

Hoppas jag lyckades lura bacillerna :)
Kram :)
#1 - - Micke:

sv:

Jamen då är det ju verkligen London Calling på riktigt nu!!! :-)

Hälsa den underbara staden från mig!!!! Jag vill också dit!!! :-P

Ja, hälsa din dotter också... ;-)

Kul att du gillade nya designen. :-D