Vinden vände och lyckan kom tillbaka ... :)

Vi – mina stallkompisar och jag har världens bussigaste och skickligaste hovslagare ..

Efter sko förlusten i går kväll SMsade jag honom och IDAG kom han och slog på en ny sko … Fantastiskt :) Tusen Tack!!!

 

Det har varit en ”vårputsdag”  med byte  av sko och däck på bilarna.
Nu kör jag sommarfint runt om.
Det ska bara vårstädas också både i och utanpå bilarna.
Det kanske hinns med efter ;) diverse kalasande och festande i helgen ..


Jag ska på 18 årskalas :)
Mannen på party med grabbarna
... och sonen slår runt med "skolassistenten som rymt" hem till oss ;)


I annat fall får det bli till att plocka fram ”Sommarbilen” … det får nog bli varmare förstås.






 

På däckbytarfirman stod vår ”Sommarbil” i miniatyr på disken .. hihihihi


 

Annars har jag firat fredag med en kompis, kaffe i koppen och fika .. MumsMums ..



 

Nu är den goda maten snart färdig och vinet uppslaget .. det är gott att vara lediga och samlade .. Det fattas förstås någon … nedräkning har börjat .. 16 juni är vi fyra i familjen igen. (undrar hur det känns???)






Kram Hatte

#1 - - cecce:

Min dotter reste med flyg till London idag:-) Hon ska hälsa på Amanda som också pluggar där. Vem vet? De kanske springer på Tove:-)

Förstår att du längtar efter att få hem henne.



Vilken fin bil du har. Ny??



Kramar!

#2 - - Pia:

Jag har haft dottern hemma länge men snart bär det iväg till Bali.

I o f bara två veckor, men ändå!!

Ickevald ensamhet. På barn.

Kram

#3 - - felicia - fotokobran:

hoppas att du hade en toppenstart på din helg! :)