När du får oväntat besök ..

Hahaha hahaaa ..

Här sitter jag och skriver om mina tankar .. 16 juni … hela familjen ..

I natt .. precis före jag skulle lägga mej (läs borde ha lagt mej) hörde jag att vår grind öppnades … ???? Besök? Så sent? Jag kollade ut innan jag öppnade  .. dotterns pojkvän och en tjej??? .. vad ville de???

”.. Ska ni sova här?” frågade jag ..

Då börjar tjejen där i dunklet att skratta .. ”Jag ville hem till Valborg :)








Hallå!!! Det var dottern som tagit sej hem från London! Hihihi .. och där står jag och tror att det är några övernattare som har svårt att hitta hem .. känner dessutom inte igen min egen dotter i mörkret ..

Hahahahaha ….

Ja .. Välkommen hem kära dotter ..




Tänk vad jag blev lurad!!! Snopen? Nä då ;) 


Nu väntar lite trädgårdsarbete och en dusch före resan till 18åriga Anna …

Robin är redan fixad och mannen bortsprungen på fest ..




HELA skogen var FULL med vitsippor i morse på den miniridtur jag hann ... Visst är det vackert! Jag såg gullvivor oxå :)
Mmm... våren är här trots allt :)


.. här går det undan .. hasta kvasta - hej & i vej ;)

 

Sjung och våren så blåser vi bort de envisa molnen ..

#1 - - Micke:

Det var väl en kul överraskning! :-D

sv:

Ja, ett byte behövs, det känns mer och mer.

Hehehe Den snälla Micke finns kvar under den brutala ytan... ;-)



Ha en fortsatt tevlig helg!

#2 - - Sus:

Ha haaa...nästan en 1:a Maj-luring :-D

Mysluring kan det väl kallas!

Kraaaam