Tröttyrsel? Vimsig? ;)

Idag blev det en längre dag än vanligt så nu blir det soft vid datorn tills jag däckar :)

Trebarnsmamma som jag är ;) Blev det uppstigning riktigt tidigt (och jag skojar inte)
När det var dax att ta stålhästen strax före åtta hade jag redan Gullat med Robin, samlat hästbajs som jag lämnat till veterinären för analys (Blää koll av maskägg :( blää), köpt mjölk och hjälpt sonen med morgonbestyr. Det kallar jag effektivt :)
Jobbdagen var lång pga skolmöte på kvällen. Kollegerna och jag tog sedan en stilla fnittrande promenad ut i stadens mörker på väg hemåt ;)
Tröttheten gör sej påmind men nu är det ju bara soft här i skuggan av en bra dag så ...
Ta väl hand om er :) ZZZzzz
Godnatt var ni än är :)


#1 - - Pia:

Jag gillar din nya look!! Det lite "farliga" i dig kommer fram. Ge järnet coh sköt om dig!!!!!

Kram

#2 - - Sus:

Hej Hippa Hatte :)

Vilka fina tatueringar...och på kinden och allt ;)

Hoppas din torsdag varit lite lugnare.



Kraaam

#3 - - Micke:

Stålhästen? Jag trodde det var jag som red stålhästar och du som red riktiga??? ;-)

sv:

Ja, likheterna är slående!!! :-)

Ses imorgon!