Tjolivat & goa återseenden ;)

I kväll var det återträff med före detta kolleger. Då är det nice att vara stadsbo :)
Kaninen Svante och jag tog oss iväg medan solen fortfarande värmde så gott ;) Tänk vilken värme sista dagen i september. Sommarmånaderna har knappt varit så här varma :)
Kollegerna jag skulle träffa har lämnat oss av olika anledningar på väldigt kort tid. Trist men kanske inte så konstigt?
Två lämnade oss för annat jobb (konstigt ;) vi som är så trevliga) och en som just blivit mamma :)
Ohhh vad goa de är de små liven :)
Håll i er ;) här kommer de ...
Inte för att jag själv skulle behöva en sådan liten parvel till vardags men jag lånar gärna lite då och då :)
Jag fick dem än en gång på bild min kära kolleger. Så lika men så olika ;) Längden i alla fall ;)
Vi var ett riktigt gott gäng. De nya kollegerna är oxå bra.
Förändringarna har varit många :( och vi hinner knappt lära känna varandra förrän det händer något så att vi börjar om igen :( Trist :( men vi finns ju kvar för varandra utanför jobbet:)
Kvällen var fortfarande ung när jag styrde kosa mot hemmet. Det var en mycket trevlig kväll som jag gärna gör om. Sköt om er allihop.
Hasta la vista :)


#1 - - Micke:

Tack för en trevlig kväll! :-)

sv:

Hojturen var precis lagom sval, varken för mycket eller för lite... ;-)

#2 - - cecce:

Ett stiligt men lite omaka par!:-)

Vilken liten fin bebis! Hm..ibland saknar jag dem. Mn bara lite.-)

De blir ju tonäringar en vacker dag!!



Hoppas du har en mysig helg!



Kramar