Grått men milt & trevligt :)

Idag var det jag och sonen som skulle göra oss en fin dag.
Mannen skulle jobba och dottern begav sej till Cypern och värmen i morse. Kul för henne men tomt för mej/oss.
För sonen och mej blev först softande i hemmet - var och en med sitt - men sedan ... ;)

... bilfärd mot naturupplevelser i Skrylleskogen :)
Våra gamla hemtrakter ;)
Huhu :( jägare jagar ... bla. vildsvin :(
Det gick bra för oss ;) vi blev inte jagade men ...
... denna ståtliga hjort??? var nog på sin vakt :(
Han tittade misstänksamt på oss - vi tittade nyfiket på honom :) Det är inte ofta som det går att komma så här nära till fots. När jag rider kommer jag däremot väldigt nära de "vilda" djuren.
Vi hade en härlig stund - sonen och jag - där mitt i naturen.
Vi hittade musbo, stjärnmossa & harsyra ...
... rotvältor & trollskog ...
svampar ;) ...
.... spindelväv ...
... tröga löparbackar ;) ...
... och här skymtar MÅL !!!
5 km avverkat och restaurangen väntar :)
Sedan var det två mycket nöjda Johansson som tog sej hem :) för lite vila :)
Ni vet ;) träning ska växlas med vila och vise versa så ...
... efter vila tog vi oss raskt ut till hästen Robin. Hon ville oxå ha lite ompyssling :)
Trevligt trötta i kropp och själ ska vi nu titta på Tjorven och Skrållan innan John Blund kommer :)
Hasta la vista :)


#1 - - Sus:

Ni lyckades verkligen fånga den vackra hösten trots dis och dimma. En rejäl promenix fick ni. Jag nöjde mig med rut och retur till Ica :) I morgon ska här ringas till vc igen...hmmmm.

Råttan är en seg en ;) hon dricker och äter liggande.



Gonatt! Kraaaam