Zzzzz :)

Det är sanslöst vad korta kvällarna och tröga morgnarna blev i och med att vi bytte tid.

Jag somnar tidigt mitt i en sång hos sonen på kvällarna och vaknar konstigt nog i min egen säng på morgonen efter att klockan snosats i 1/2 timme ;)

I dag har jag i alla fall varit vaken hela dagen och arbetat. Där finns det inget utrymme att somna ifall andan skulle falla på ;)

Det har varit en kul och innehållsrik dag.

I kväll besökte vi guro Affe :) "Affe-Kaffe" sa sonen :)
Sonen skrattade och var hur glad som helst när han klämde och kände på rygg, nacke och öron.

När vi sedan kom hem blev det asstistansmöte med Ekens assistans och de duktiga assistenterna.
Snart får mamma Hatte vila;) hihihi i flyttens röj;)

Nu återstår hemkörning av kvällens assistans och nattning av en uppspelt son som säkert undrar varför huset var fullt i dag :)

Sussa söt govänner :) Snart är det Påsklov :) Jippi!!!
Då flyr jag till Blåkulla på min kvast.
Den av katterna som vågar sig med får följa med :)
#1 - - Sus:

Jag vägrar egentligen erkänna att denna lilla timme kan påverka så!

Meeen...jag är dödstött på kvällen och svintrött när klockan vrålar-talar sitt tydliga språk.

För inte kan det väl va vårtrötthet vi har i detta vädret!!!

Gillar att höra "aaistentmöte med duktiga assistenter":)

Det bådar gott för framtiden, det.

Hej och hå, röj på :D

Kraaaaaaam

#2 - - Sus:

Är urtrött Nu!

men vägrar ge upp....la mig 22 igår!

nej Vaken vaken vaken en dryg timme till SKA JA VA!

Natti natti sen:)

kraaaaaaam