Sunkdag ;) ...

Snacka om att tidsomställningen kändes på jobb i dag ;)
Vi är alla väldigt utpräglade "sensitiva human beings" det märktes.

Stämningen var dämpad i morse när vi alla landade. Det gällde att stryka medhårs med silkesvantar hela dagen.
Jag hoppas alla somnar sött i kväll - tidigt - och vaknar glädjestrålande i morgon och skuttar till jobb och skola.

På eftermiddagen var jag och en av kollegerna på en kurs i att lära eleverna att känna efter hur de mår och sätta ord/bild på känslorna. Det kanske låter flummigt men det var riktigt givande. Nu har vi nya uppgifter att sätta tänderna i :) Härligt:)

Som ni vet finns en väldigt "sensitiv human being" till hemma hos mej - sonen.
Alltså har söndagen och måndags natten oxå varit väldigt ororlig här hemma. Jag har vandrat omkring i natten släpandes på mitt täcke från säng till säng ;) så det blir tidigt sänggående för mej oxå i kväll.



See you ;)
#1 - - cecce:

Hoppas du fick en god natts sömn! Den behövs verkligen när man dessutom blir av med en timme. Urdumt påfund tycker jag. Fattar inte varför man ska hålla på att mixtra med tiden sådär???

Har du gett upp ditt brödbakande?? Va? Va?? Du som är min förebild:-)



Kramar

#2 - - Sus:

Är död på morgonen och jäspar hela dagen.

Visst var det bättre förr med samma tid året om!

Kraaaaaam