En dag att minnas :) 30 juni

Uppvaknandet blev min 5 km runda i 19 grader värme, pust pust - men efteråt är det obeskrivligt skönt.



En dag med ensamhet och tillsammanshet ;) med goa vänner ;)
Som jag uttryckte det förut i dag - "Ingen ville ha mej;) så jag åkte iväg".
Både dottern och mannen jobbade - sonen hade favoassistent på plats och jag ... "blev över ;), fick vara i fred ;), ville rymma från måsten, ville unna mig egentid ;)" .... ja what ever ;) Jag gjorde lite hemmanytta ;) och sedan ... drog jag iväg till goda vänner som var i sin sommarstuga vid havet :) Nice :)
Vi lunchade, fikade och besökte stranden. Kompisen badade men icke badkrukan Hatte;) Jag låg på handduken och stekte ;) hehe
Synd det inte funkar som när vi steker bacon ;) att fettet blir en geggig massa brevid;) hihi
Kolla vad jag hittade i hallen när jag kom hem - en katt som icke får plats i stolen;)

Väl hemkommen men nya krafter blev det god kvällsmat och en låååång promenad tillsammans med dottern.
I morgon behövs alla krafter - inför begravning för kära svärfar :(
Sov Gott allihop - det tänker jag
#1 - - Sus:

Härligt att du kom iväg på sånt gottigt äventyr!

Sonen + favvoassistent klingar skönt i mina öron = mamma som b a r a kan va urmodern ;-)

Känner igen kattstilen...sova i alla lägen! Ska bli katt i mitt nästa liv....kan bo hos dig :-D

Kraam och hu för morgondagen...kraaam!

#2 - - cecce:

Gläder mig att du fick lite välbehövlig egentid!!

Önskar er en fin dag i dag...trots att det säkert kommer va jobbigt.



Det är jag som åker och tonårsdottern som är hemma:-)

Det ska bli sååå skönt att komma iväg!!



Kramar