Ingen bestämmer över en höna :)

Det kvinnliga släktet är oslagbart;)
Eller var det tupparna som bestämde?
I varje fall går de in i hönsgården alla tio - vid den tid de vill. Inte när jag vill ;)
En annan tanke jag haft ett tag ...
Kvinna+Man=Människor

Alla är vi olika men män är mer lika varandra i beteende än oss kvinnor.
Vi kvinnor är mer lika varandra än lika män ... ?????
Är det så? Jag tycker mig se det så.
Redan som små på förskolegården är det så?
Killar är killar - Tjejer är tjejer.
Var vill jag komma med detta resonemang???
Jo ...
Många gånger ser vi mönstren - Kvinnor snor och gnor. Är familjens organisatörer.
Styr och ställer - påstår männen ibland;) Tur! replikerar vi. Annars blev många saker ogjorda.
Vad gör männen under tiden???
Sitter och låter sig bli uppassade? Nja - en del gör det;)
Många gånger har jag hört kvinnor säga - Det hade varit enklare att leva med kvinnor:)
Ja kanske det? I vardagen när det skulle bli gjort en massa måsten i alla fall :)
Men ....
... när allt kommer omkring är det män som attraherar de flesta av oss kvinnor;)
Varför?
För att de inte är som vi förmodligen :)
Då tänker vi inte på alla måsten, hahahah
I vilket fall :) Life goes on :)
#1 - - cecce:

Så sant så:-)

Just nu är jag dock glad att bara få rå mig själv.

Ingen karl i detta hus på lääääänge!:-)



Kramar

#2 - - annsofi:

Du har inte funderat på att åka på Chicken camp? Där kan du lära både hönor och man att göra som du vill :-)

#3 - - annsofi:

Klart att jag hakar på Chicken camp! :-)

#4 - - Marre:

jo jag hoppade i ett lag som kallades "chicken farm"

om det var för att vi var så lika och gick in i hönsgården (flygplanet) samtidigt ;) måste de ju vara.... inte för att vi var unga chicks...;)

#5 - - Sus:

Nepp nepp...det vore inte enklare att leva med kvinnor, det tror inte jag i alla fall!

Håll nu alla hönsen hemma :-)

Kraaaaam



Hmmm, blir nog inte den assistenten, inga fakta funna, men tack!!!