Morgonstund har sina guldkorn ;)

I morse var det bilbesiktining direkt på morgonen och för att beiktningsmannen skulle bli på gott humör fick det bli ...



... "bada bilen" som sonen brukar säga ;)

Allt gick finfint och nu är bilen kollad med "mycket väl godkänt" i  betyg:)

Sedan bar det av till Robin och allt stallbestyr :) Vi hann med en skogspromenad/jogging oxå. Det är riktgt kul att kommunicera med kroppsspråket ;) Start - Stopp utan minsta prat ;) Häftigt :)





Sedan måste jag bekänna .... jag har en hemlighet ;)
Igår var jag hos frisören och ...




... enligt dottern är jag nu en tant :(

Det tycker jag inte själv, för det är ett sätt att vara :)

Nu ska dammråttorna jagas och sedan dusch före socialt samkväm med svärmor :)

Tjingeling :)



 
#1 - - Sus:

Nu var allt dottern lite småelak;) Det blev ju jättefint!!

Belbesiktining är likställt med tandkontroll...kan bli hur dyrt som helst. Så nu har du TJÄNAT en massa pengar, hi hii.



Ha det bra! Kraaam

#2 - - Pia:

Tant? Nähä!! Inte alls. Men sedan är väl allt relativt, speciellt i betraktarens ögon och kanske särskilt då döttrar. Har en sådan här hemma som ÄRLIGT delger sina synpunkter. Jag tycker du är fräck i kortare frisyr!!

Kram

#3 - - Micke:

sv:

Jepp, förväntningarna inför 2012 är STORA!!! :-)

Gott Nytt år önskar jag dig och dina! Hoppas nya året innebär en massa goda nyheter för dig! :-)

#4 - - cecce:

Gott Nytt År till dig med!

Önskar dig all lycka med det som ligger framför!



Kramar