Mera huvudbry ...

Idag har hjärnan gått på helvarv - ja inte pga mitt arbete. Jag har jobbat på ett lugnt harmoniskt ställe med en gudomligt samarbetsvillig kille:) Härligt! Det trodde jag inte skulle vara så för dryga 1 1/2 år sedan. Det är nästan tråkigt lugnt ;) på jobb;) Kanske lugnet före stormen? Hoppas inte:)
Däremot har jag tänkt en del på det som hände i morse. Det som inte får hända hände:(
Min ögonsten Robin sparkade min stallkompis i "magen" - på revbenen.
Usch vad rädd jag blev och vad mörbultad hon blev. :(
Jag - ja vi - undrar så VARFÖR???
Det var så lugnt så lugnt och sedan ryggade hon till och ... slog till:(
En gång är kanske ingen gång??? Men nu måste vi tänka och undersöka - Hur kunde det bli så???
Gör det ont någonstans eller blev hon rädd??? Vi vet inte?
Annat huvudbry är - Hur ska vi få ihop assistenter till sonen utan att han ska fara illa??? Det gör han lätt när det blir nya människor runt honom. Så länge vi inte löst det får jag arbeta både hemma och på jobb. Det börjar bli mycket och jag börjar bli trött.
Hela familjen berörs när vi inte hittar lösningar för honom.
Bäst att sova :) Godnatt ;)
#1 - - Sus:

Fy, så läskigt, de är starka de där havremopederna :)

Synd om er att assistansen strular...bläää...

Lycka till!!

Kraaaam

#2 - - cecce:

Du har mycket som snurrar i huvudet!!

Tänk om man visste alla svar? Kunde planera allt i detalj? Visst hade det varit skönt. Ibland:-)



Vilken otäck olycka...? Jag är lite rädd för hästar så..jag fick vatten på min kvarn:-) Hoppas ni reder ut varför hon gjorde så? Det finns säkert en anledning!



Keep going!

Kramar

#3 - - rosen:

Underbara du. Glöm inte bort dej själv. Jag vet, det är lätt att säga. Men om inte du mår bra, mår övriga familjen inte bra. Du måste försöka prioritera dig själv just nu. Försök på alla sätt.

Många kramar

#4 - - Micke:

Mycket att grubbla över. Jobbigt! :-/

Tack för idag, riktigt kul att träffa er alla, kids såväl som uxna. :-)

sv:

Ja, Tee´n är COOL!!! ;-)

#5 - - Micke:

Mycket att grubbla över. Jobbigt! :-/

Tack för idag, riktigt kul att träffa er alla, kids såväl som uxna. :-)

sv:

Ja, Tee´n är COOL!!! ;-)