Höstsöndag :)

  

Morgonen var grå när vi tog oss mot staden för söndagens skridskoskola. Som tur är inomhus :)



Det klarnade upp och dagen blev en ganska fin höstdag utan regn och så där 5-7 grader. Helt okej :)

 

Sonen och jag fick fram trädgårdsslangen och tvättade utsidan på alla våra fönster.
Det blev såå fina ;) Tackar för hjälpen:)

 

Även bilen fick sig en uppfreshning :)

Det hade hänt så mycket under senaste dygnet att dottern som kom hem i eftermiddags undrade vad som hänt ;)

Ett helgryck - en samarbetsvillig son ;) mellan hans vanliga bus :)

Så är det då dax att ladda för en sista dag på jobb innan ett välbehövligt lov.
Jag hade velat unna alla på mitt jobb det - men endast jag får chansen.
Lite lugnare och mer utflykter får de i alla fall.
I morgon får jag gå på föreläsning & laga en CDläsare i en av våra datorer - Sedan;)
Ledig:) :) :)

Take care :)

 

#1 - - Micke:

sv:

En härlig helg har vi haft och pojkarna har skött sig under vår frånvaro. Bara en liten fest i fredags. ;-)

#2 - - Y:

Ha ett riktigt skönt lov!!

#3 - - Sus:

Ha nu ett riktigt sköööönt lov i ditt finputsade hem :)

Kraaaaaaaaaam