Gulligt galet ;)

Nog är det härligt att ha gulliga arbetskolleger ;)
Vi brukar uppvakta varandra lite på födelsedagarna och då ska det helst vara lagom tokigt.
Förra året fick jag en värmeplatta att ansluta till USBn på datorn;)

I år ...




                                                

... kalorier ;)

De verkar vilja ha sin kollega så där lagom rund och trind ;)

"Du få ha lite choklad nu när du tränar så mycket, så du inte försvinner helt. Sedan den andra presenten är så du fyller på lite varje dag. På bilden är det du och din familj ;)"

Tack snälla ni - jag gillar gotter och det är ju okej om jag rör mig. Större behöver jag inte bli. Piggare, starkare och fastare är målen.

Kvällen började med att slira hem i snömodden och drivorna för att sedan återuppta en annan träningsform.

Nautilusträning. Det är nog den effektivaste träningsform jag prövat, vad det gäller att bli fastare och få bort kärlekshäng ;) 

Sedan kära kolleger - smakade jag presenten ;) Tack:)
Kalendern får vänta till onsdag:)

Ha det skönt i stugvärmen - i morgon ska vi ut i kylan igen :)

 

#1 - - Daniel:

men tanken var ju minsaa god!!;))

Om du vill bli av nångån med choklad så ring mej!

#2 - - Sus:

Gulliga kollegor du har!

Jag håller med, göd Hatte så hon inte växer ur jeansen på fel håll:-)

Kraaaaaaaam

#3 - - Micke:

Härligt!



sv:

Ja, rätt attityd på jobbet och lite extra värme i stugan är aldrig fel! :-)