"Afrotantens" firande ;)

När kvällen kom blev det firande med familjen.

Efter att jag hade varit afrikanska som bar vatten & härmade en elefant ;)
Afropass är faktiskt väldigt kul - häng med och prova!


Jag fick två riktigt användbara presenter i dag. De passar förträffligt nu när jag försöker satsa på formen och vinterns mörker och kyla infunnit sig.

 

Nu finns inga undanflykter - ut i mörkret :)

Till något helt annat men väldigt sorgset :(
Ena kisen här hemma börjar få tillbaka sin svårighet att andas:(
Han måste ha cortison för att sluta hosta och se eländig ut. Det gör honom så förfärligt trött. I dag hittade jag honom så här;



Visst är det gulligt! men ... :( Jag vill ha honom frisk :)

Ha en fortsatt bra söndag - snart är det måndag ;)

 

#1 - - Sus:

Ja, formen på Hatte och katten ska tillbaks...hoppas att katten hinner först ;)

Lycka till och snyft!

Kraaaaaaam