Typiskt mej ;) ... påsklov borde vara två veckor ...

... minst.

Sortera fram det du hinner göra på en ledig vecka. Ledig från jobb och ledig från barn.

Hmm ...

Först MÅSTE jag hinna rida VARJE dag.

Prio två ... kompisar jag försummat ... som trott jag försvunnit från jordens yta.
Fikor och shopping med dem.

Nummer tre ...
... hu hu hu
... allt jag skjutit upp till just påsklovet. "För då ska jag vara ledig."

Tre dagar av påsklovet reder jag mig själv mellan 9-14.

Då ska detta hinnas ;)

Det blir väl att önska ett lov till ... alldeles snart ;)

En grej jag ska göra bara för mig själv är att sitta hos frissan en hel förmiddag. Härligt.
Det grå ska bort, bort bort. Usch och fy.

Nu får jag återgå till schemaläggning och arbetsfördelning för resten av VT 2010.
Vi slipper ju "Mögelbo" och har flyttat till "Bunkern". Det är säkert och bra med frisk luft i alla fall.

Tjolahoppsansa ;)

#1 - - Sus:

Ridning, kompisar och frissan tycker jag låter som en härlig lovsysselsättning!

Men...ska du verkligen behöva jobba? Tycker synd om dig!



Ha det gott! Kraaaaaaaaam