Sommarslö :)

Seg som en kola & trött som en gnu.
Så flyter dagarna på - det är härligt att vara ledig;)



I går varvades dagen med att Robin vaccinerades för hästhosta, bullbak, lapande av sol & jag shoppade nödvädigheter som tvättmedel odyl.



Kom på alldeles nyss, att jag ska ha ny kollega i höst och att "chefen" skulle ringa i måndags och berätta dag jag skulle komma för att träffa nya kollegan.

SMSade henne och frågade. - "- Mötet är idag klockan 10. Kan du komma?"

Styr om din dag Hatte! Kliv ur kolastadiet & snart på väg till jobb.



Fler sega kolor verkar det som ;) Vilja att bryta semestern borde synas i lönekuvertet ;)Framförhållning? Vad är det?
Hejhopp Tjingeling :)

#1 - - Sus:

Håller helt med...i lönekuvertet ska det synas :) Jo, tjosan lika troligt som att Pippi Långstrump funnits på riktigt (förutom du då ;)

Jag hoppas verkligen att besöket och träffen med nya kollegan blev..tja... tillfredställande ;/ Tja...helst vill jag höra ett jippiiiie från dig men...hmmm!



Så följ med mig in i segekolastadiet i morgon igen...mitt varar förhoppningsvis till fredag middag :)



Kraaaaaaaaaaaaam