Trötta skidåkare ;)

Idag gjorde sonen sin sista skidlektion för året.
Han har visat att han klarar sig ganska bra utan hjälp.
Hela veckan har gått ut på att få honom att visa att han har fartkontroll.

Den skidlektionen hade många ute på de olika skidorterna oxå behövt ;)  

 

Efter skidlektionen idag prövade sonen och jag konststycket att klara av samma övningar som han gjort med skidläraren.
Det gick superbra!
Vi åkte både knapplift och ankarlift och tog oss ner med eller utan slalombanor.

             


Nu har vi äntligen kommit till stugan och fått i oss en sen lunch. Vi är båda dödströtta.
Vi kom hem till en stuga med fyra andra trötta skid- och snowboardåkare.
En del av dem är nu på Afterski.

Jag orkade inte hänga på = helt slut!

I morgon väntar ny skiddag och tåg hem till Skåne.
Det ska både bli skönt och trist.
Kroppen är helslut. :)




Have a nice day :)

 

#1 - - cecce:

Hej!

Nu har jag läst och tittat på alla fantastiska bilder från er skidresa!

Så underbart det ser ut!

Välbehövligt!!

Undrar om ni kommer med tåget hem idag???



Själv har jag varit på en minisemester i Karslkrona.

Helt ok faktiskt.

På måndag börjar jag jobba så smått...



Ha en fin hemresa!

Kramar!