Home sweet home :)



Så var vi då hemma igen efter en fantastisk vecka i Åre.

Tågresan hem gick fin fint. Det är verkligen "compact living".

 

Inga onödiga stopp skuttade tåget hemåt. jag är ingen riktigt van tågresenär. Inte då det gäller längre resor än till grannstaden så hela dagen har jag känt mig åksjuk.

 

Jag har håll mig igång hela dagen med städ och tvätt. Alla kläder var smutsiga och katterna hade varit ensamma hemma! Nu är det hög tid att slumra på kudden så att jag vaknar pigg och utvilad till en ny arbetsvecka.






Kram Godnatt till er alla! :)
#1 - - Micke:

Välkomna hem! :-)

#2 - - Sus:

Du...prata med mig om tåg-båt-flyg-åksjuka i dagarna tre...minst:( alltid !!

Skulle du nu inte tagga ner på jobbfronten? Försök nu inte smita undan pg. av ett ynka sportlov.

Hör nu på tant Sus och taaa det lugnt eller lugnare.

(jag är ju rätt läromästare :D

Jag håller i ditt ena öra och du håller i mitt andra öra...

så har vi snart skapat en ny dans...

en Sär-dans :))))



Nej, förlåt och god natt! Kraaaaaaaaaam

#3 - - cecce:

Hej!

Välkommen hem!!!

Kan inte låta bli att förfasas över flugbilderna samtidigt som de är roliga:-)



Hoppas du är laddad och utvilad nu inför den nya arbetsveckan.

Själv tycker jag oftast man är trött när man kommer hem från sådana resor...men full av intryck som ger energi!!



Kramar!

#4 - - Daniel:

Welcome!



Vilken kompakt familjeidyll! :))