Mys med dottern :)

Idag tog jag mig trots ledighet ur sängen tidigt för en "powerwalk" till Robin.

 

Sedan skulle det inte hinnas med någon motion insåg jag i gårkväll.

Det skulle bli shopping i stan med dottern :)
Lagom till lunch anslöt en kompis med dotter.
Vi lunchade och fnittrade på kvinnors vis :)
Kul att ha tid för det:)

Med smakråd under shopping lyckades jag till och med hitta en festblåsa till nyårsfirandet. Najs;)
Den kommer med på bilder senare i veckan.

Nu väntar jag på hemkörd mat:)
Kompisen med familj stannar på kvällen och vi bestämde oss för den softa varianten.
Hämtmat:)
Mest soft blev det för mej för det är den andra familjen som kör och hämtar.
Ibland har man tur:)

Ha en fantastisk kväll i väntan på veckans stora fest :)
Det ligger ett helt nytt oskrivet år framför oss alla :)
Hoppas ni alla får ett fantastiskt 2011:)
#1 - - Sus:

Gott Nytt till dig också!

Kraaaaaam

#2 - - Micke:

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Hoppas 2011 ger dig allt du önskar. :-)