Datanörden ;)

Nu är ni några som tänker... Va?! Datanörd?

Nog ser ni väl att jag bytt "Header" ;)

Jag tycker att det hade varit jättekul att designa hela min blogg. Det ska bara finnas tillräckligt med tid.

I dag har varit en bra dag. Vi har haft Copoeira i skolan. Det är jättekul att se barnen ryckas med av de sköna rytmerna.

Det har blivit mycket lugnare för oss nu. Vi har fått en vikarie som fungerar jättebra. Nu hoppas vi bara att han får stanna tills alla är friska igen :) Vi har oxå fått en tjej några timmar på eftermiddagen som hjälper oss så att vi hinner med våra raster och att prata lite kring dagens händelser. Det känns bra.

När jag slutade för dan åkte jag till mitt förra jobb för att hämta upp dottern. Jag träffade på lite elever och vuxna som jag blev glad att träffa. Det är inte utan att man skulle vilja vara där oxå;)
Hemska tanke, he he. Förra veckans blogg handlade mest om att vara nära utbränd och nu tänker jag att jag skulle vara på två arbeten. Hjärnsläpp skulle det kallas ;)

Nu är det dax att samla ny kraft så jag säger...

Godnatt alla där ute i cyberrymden ;)

 

#1 - - Sus:

Jag förstår hur det känns!

Du vill både vara där och "här".

Bränn nu korven på mitten ;)

Jag skulle gärna vilja veta hur du kan lägga in egna bilder på det sätt du gör på din blogg...

en minikurs kanske?

Mycket pedagogisk tack ! Du vet hur dataokunnig jag är :D



Kraaaaam