Skönt att ta det piano ;)

I dag var det meningen att jobba hemifrån för att bli färdig med lite pappersjobb och kanske hinna börja på lite fler arbetsuppgifter till "grabbarna".

Morgonen började med att jag fick SMS klockan 6.15!!!
Va?

Lite snabbt slog jag ett öga och log :)

Det var från en kompis som har arbetet... dela ut morgontidningen ;)

Två roliga historier, hi hi hi. Så tidigt... eller sent ;)

Upp och iväg ;) mot sjuka Robin och tre andra hungriga hästar.
Hon hade fortfarande feber och svullet ben men endast 38 grader och lite mindre svullnad.



Medan jag varit borta hade morgondegen till grahamsbullarna jäst färdigt.
Tvätt och dusch och sedan kunde dottern och jag avnjuta goda frukostbullar innan jag skulle skjutsa henne till torget.
Hon jobbar under lovet med att sälja frukt och grönt.

Annat på dagens schema var; Besöka gamla jobbet och nuvarande jobbet.
På nuvarande jobbet hade fler med mig tänkt att det var bäst att göra undan lite arbeten innan barnen kommer i morgon.

Det finns massor att slutföra, och påbörja ;)

Efter att ha fått lov till div. inköp åkte jag till stan och handlade.

Skönt för snart kan vi lägga "undan" utvecklingspärmarna och jobba framåt med våra små nybörjare ;)

                                                       

I morgon ska vi avklara några läkar- och tandläkarbesök.
Jag borde oxå beställa tid till optikern för en koll, hm det är väl bara att inse att ögonen börjar bli...
usch det sitter långt inne... "gamla".



Må väl och inse fakta ;) tiden går ;)

#1 - - Sus:

Såg inte till dig på T idag... kanske tur det.. arg på alla "virvande-boksvirvlande elever". Lov och ostruktur är INTE bra!

Tid för planering???

Ge Robin en Susförsiktig go kryapådig kraaaaaaam!

#2 - - Hatte :):

Var i personalrummet, men ??? Var hittar man Sus???

Hörs på telefonen i morgon ;)

#3 - - Sus:

Ja inte F.. i Personalrummet :D :D

Mig hittar man in the green rooom underground...

du vet piggelingrönt skyddsrum...var det nog menat att vara :( :)

#4 - - cecce:

Hoppas du tar det lugnt och gör det du tycker är roligt:-)(Ska jag säga?) Men det ÄR viktigt! (försöker lära mej)

Ringer kanske dej i morgon!

Kram