Pensionärstillvaro ;)

                            

                             



 


Fina höstmorgonbilder hemma hos mig :)



Hemska tanke ;)
Jag är snart vid lovets slut och har då rakt inte hunnit med hälften av det jag planerat att göra:)

När jag sa till mannen idag att jag inte hunnit vara hos hästen,
sa han, "det liknar pensionärernas liv. :)"
Ha ha ha
Jag är ju faktiskt beredd att hålla med honom.

Orsaken till syndromet får nog kopplas till utmattning är jag rädd - vad gör jag åt det då?

Det är svårt att dra ner på livets innehåll när man dels vill vara med på mycket och dels blir meddragen på annat. Har man som jag dessutom svårt att säga nej...
ja då blir det urlakning ibland ;)

Tur det finns lov!!!

Tidig kväll kom det en tjej och var med sonen så att jag kunde besöka frissan.
Jag var trött på det solblekta och behövde föryngras... eller i alla fall göra ett försök till det.

Lite ego kändes det att fotografera nere hos frisören där jag satt och var fulare än vanligt i plasthätta.
Jag fick bara en chans och då slog blixten i spegeln så klart, men här är resultatet av den bilden och nya frisyren.

                 


           


Lev väl & unna dig livet ;)

#1 - - Sus:

Hinner inte med pållen...då é dé kris!

Kära H...gå inte in i (stall) -VÄGGEN!

Finfin är du i håret! Höstlookk :) :)

Kraaaaaaaaaam

#2 - - Mia:

Tjusigt Hatte! Vila dig ordentligt nu så att du inte åker på samma skit som mig. Fast idag har jag hämtat ut 100 nya piller så vi kan dela...:)

Ses nästa vecka. Kram

#3 - - cecce:

Snygg bild hos frissan:-)

Jättefin blev du! Det piggar alltid upp att förnya sig lite.

Hoppas du hunnit vila liite i alla fall. En vecka går alldeles för fort. Jag vet...

Själv ser jag fram emot nästa vecka då det är tyst i huset igen på dagarna.



Ha en skön kväll!

Kram