Tidig blogg & tidigt i säng

För en gång skull blir det tidigt bloggande i dag. I morgon ska dottern till Kastrup för vidare resa till Spanien.
Hon ska vara där i 10 dagar hos en familj där pappan arbetar på samma jobb som Mannen ;)
Vi känner inte varandra, men ... ska man på äventyr så ska man ;)

När vi pratade om att låta dottern göra detta äventyr sa jag att det var min tur nästa år, ha ha ha.

Vad tror ni företaget har för goodwill för en sådan resa ;)
Mannen tyckte att det lät som en god idé att skicka oss båda tills det gick upp för honom att 10 dagar senare kom han att ha två tonårsdöttrar & hi hi hi två fruar som gnatar och tjatar.
Det var heller inte någon stor vinst för honom att skicka oss en i taget tyckte han eftersom det kom hit några i vårt ställe.

Jag tyckte att det var en lysande idé :) Vad tycker ni?

Idag har vi alltså gjort de sista inköpen inför resan. Då åkte jag in om Sus för att försöka hjälpa till med internetuppkopplingen. Där var ingen hemma. Kan det vara födelsedagen i dag möjligen?

Sedan har jag suttit här vid datorn och fixat lite med kort. Jag har fått tips om en kanonsida som är gratis.
Där kan man göra massor med sina kort.
Här är lite smakprov :)


  
                                          




                             

Riktigt kul & ganska lätt. Passar mig perfekt.

Jag var såklart oxå hos hästarna och gullade. Sonen och jag gick dit och var där en bra stund.
Sonen gungade och lekte i kojan och jag fixade vatten, smorde in soleksem och fodrade.

Nu ska jag alldeles strax avsluta kvällen så jag är pigg i morgonbitti.

Ta väl hand om varandra - Kramis
#1 - - cecce:

Jodå...du har så rätt. Tro det eller ej...jag har gjort en t. Bra gissat!

Tycker absolut du ska resa till Spanien. Jag tänkte åka till Italien nästa år. Familjen får säga vad de vill:-)

Fina bilder! Men enkelt...? Det undrar jag. Ser svårt ut.

Kram