På väg mot nytt år ...

Nu börjar det bli dax att summera 2009 och sikta på nya drömmar och visioner inför nytt år:)


  

Kanske drömmen för 2010 är Modell? Hi hi hi ja inte för mig men... denna unga dam.

Som jag berättade i går köptes inga kort på mig för att jag tyckte att det var en onödig summa pengar. Snålt? Kanske det, men ...

Ni får hålla tillgodo med dessa två bilder på mig ;)
Sminkad i alla fall :)

  

I dag läste jag en kompisblogg om ryggskott och en annan dag om sjukskrivning för att ta nya krafter...
... själv har jag dragits med spända muskler i nacke och axlar.

Otroligt vad bra vi är på att ta hand om andra, slita och dra för att allt ska finnas på plats och vara fixat, visa på jobbet att vi kan och vill vårt jobbs bästa ect ect ect.

Var och när fyller vi på vår egen kraft och energi???

Ja???

Jag försöker ta egentid genom att ha en häst att gå till varje dag... någon annan gullar med sin råtta... andra promenerar, joggar eller äter praliner.
Räcker dessa små försök???

NEJ tyvärr tror jag inte det när jag läser om ryggskott, vidbrändhet och onda axlar.

Sagt och gjort...



Jag for till min hjälte och fick korrigerat min kropp med hjälp av massage, akepunktur och... långtverkande akepunktur, (kulplåster).
"-De ska sitta till kroppen tycker att de är verkningslösa, sa hjälten"... De har suttit i 11 dar!!!
Undrar om de faller av?

Med detta vill jag säga till mig själv och alla mina medsystrar/bröder.
Gör 2010 till ett år där du satsar mer tid på dej själv och ditt välmående!!!
För ingen annan gör det åt dej :)

Lev väl och tänk på dessa visdomsord ;)



#1 - - Sus:

Tack för dessa kloka visdomsord.

Ja, kära du jag Ska försöka om du lovar detsamma = utpressning ;)

Ja du vet själv, vi i pliktåldern...

Vansinnigt vacker dotter!! Ni får låsa in henne eller bita hälsenan av alla beundrare. Välj bara den bäste och spara halva senan :) :)



Tack för omtanken i gnällbloggen!

Kraaaaaam