Förvirrad värld :)

Inte mycket bilder idag.
Jag har faktiskt inte hunnit. Jobbat länge och mycket.
Vi är inte riktigt i fas med schema vilket innebär att verksamheten ska fungera utan planerings och reflektionstid. Hm ja jag vill inte beskylla någon men...
hur vi ska fixa det är en fråga?



Bild från utställning i huvudstaden. Den får mig att grunna lite... är mitt slit värt det jag tror?

Det är väl som vanligt bit ihop och gilla läget och just tro att slitet gynnar någon. Eleverna, deras föräldrar ...?

Usch vad gnälligt :(

Jag har goa arbetskolleger, gulliga elever som gör sitt bästa och numera en chef som vill vårt bästa.
Bra förutsättningar i alla fall.
Håller alla bara ut ska vi fixa det. :)



Jag kan alltid tröstäta en bulle eller två... ;)

Något mycket positivt i dag är INGEN träningsvärk!
Fantastiskt. Det får mig att tänka...

hmm ;)... sprang jag inte på max? Var jag lat under loppet i går?
Eller var det den sköna massagen efter som hjälpt mig?

Hoppas på det sistnämda :) inte är jag lat heller :) :) :)

Nu ska jag slutföra lite planering inför morgondagen och sedan skönt somna in i min säng :)

Godnatt & tänk positivt - det finns lösningar på det mesta :)

#1 - - Sus:

Heja heja igen.

Du kämpar på som alltid!

"Bränn inte korven i båda ändarna" bara!

Har inte tänkt göra det själv, nämnligen.

Tänker på Dig!

#2 - - cecce:

Det sista du är ,är lat!

Ät bullarna och njut!

Det är du värd.

Kram