En kul kväll för att fira jubilör :)



Det började ganska stressigt med att hinna till utsatt tid.
Med andan i halsen fanns jag så på plats och blir varse att jag borde ha växlat pengar.
Det var som tur var fler som missat det. :)

Så när det var fixat skulle vi lösa tågbiljett.... ha ha ha
Ja det märks minsann att tågresor inte hör till vardagen. Jag skickade in mitt Visakort i skånetrafikens automat.
Oh hjälp det försvann!!!
Efter en lååång stund kom det ut igen.

Vi fick vänta på tåget en stund men det gjorde inte så mycket nu var vi samlade och pratade för fullt om ditt & datt.

Och så skulle vi akta oss för svininfluensan;)



Bloggisarna fotograferade för fullt.

    


När vi kom till Danmark glömde vi hoppa av på rätt hållplats och fick åka tillbaka med nästa tåg.
Undrar om reseledare varit här förut som han sa;)

Sedan började det mysiga ätandet och drickandet ;)

Det var både gott & nyttigt :)

Ja mer nyttigt för vissa än för andra.
Jag var körande eftersom det fattades arbetskraft på jobb och jag erbjöd mig att stanna.
Det var väligt skönt i morse. :) :) :)

För att se till att hålla lasterna konstanta fick det bli lite rök i ala fall.






Vi pratade om allt möjlig. Jobb, uttalanden, tantsjuka, 80-talsmusik, rädslor.
Rädslor för mörker, höjder, klastrofobi.... you name it.
Kanske svenskarna är räddare än vi tror.


  

Vidare till nästa äventyr - kräftfiske :)


#1 - - Sus:

Ja, vilket Köpenhamsäventyr!

Jag har skrattat åt ALLT hela dan i dag!

Hur kan så mycket bli så fel men ändå hamna rätt för oss!

Tack för en superrolighärlig kväll!

Kraaaaaaaaam !

#2 - - cecce:

Hahaha...ja vilken tokig resa. Men visst..vi har något att minnas och se tillbaka på. Bilden på mej är vedervärdig:-) Ser ut som en uppblåst trött tupp!

Hoppas du får en trevlig kräftfisketur.

Kraam och kör hårt!